Sizce ben bir şey yapmalı mıyım yoksa kendi haline mi bırakayım?

4 yıldır evliyim geçen ay kız kardeşim düğünü vardı düğünde kı kardeşimin bir arkadaşı vardı kız onu bir iki kişi sormuş bekar mı diye düğün videosu izlerken onu dedi kız kardeşim eşim de hemen bu Merve’yi kardeşime yapsak ya dedi sonra kız kardeşimde dedi bir kız daha var aslında kardeşine sonra kız kardeşim Al bak abi bu Merve dedi diğer kızı da gösterdi tamam güzel güzel buna yaz dedi hani kardeşi için bende bir sinir oldum güzel demesine sanane ya sana mı kaldı kızın güzel olduğunu söylemek dedim bende sinir etmek için videodan bir çocuk gösterdim bu çocukta yakışıklı bence o kız bekar ya bununla tanıştırsınlar dedim deliye döndü sen nasıl konuşuyorsun diye ben fesatmışım ne varmış bunda abi Sanane ya sanane haksız mıyım kızlarda yazsın lütfenbugünde konu açıldı dedim sen diyemezsin benim yanımda güzel diye sen kimsin düşüncelerimi sen mi yönlendiriyorsun bana karışma defalarca sen kimsin dedi bana sonra dedim sen kızı gördün demekki düğünde yani güzel dediğine göre dedim senin Allah bekanı versin sen ne şeytan bir kadınsım senin gibi pis birini görmedim Çok yaşa inşallah dedi sizce boşanmalı mıyım cidden çol ağrıma gitti bunları söyleyen biri beni seviyor olamaz beddua etti ve sen hasetsin dedi bana Ve kaç gün oldu konuşmuyoruz haklı mıyım haksız mı bilmiyorum sizce bişey yapmalı mıyım kaç gündür ayrı yatıyoruz salona geçti

Sizce ben bir şey yapmalı mıyım yoksa kendi haline mi bırakayım?
Cevapla