Sizce bir şey yapmalımıyım?

Kendini aşka kapatmış bir erkeğe hislerimi açıkladım ve bana kimseyi sevmiyceğime yemin ettim dedi biryandanda beni istemiyor olabilir eğer bana karşı hisleri varsa en fazla kaç saat içinde yazar ben yazmak istemiyorum dahada bana beni görmeden nasıl sevebiliyorsun diye sordu merak ediyordu ama yinede ben yemin ettim dedi yani bir böyle diyip bir böyle demesi bana yalan söylüyor gibi geldi
Sizce bir şey yapmalımıyım?
Cevapla