Çok hata yaptım pişmansan değilim bu neden kaynaklanıyor?

Ben 17 yaşımda alt komşumun bana olan hislerine karşılık verdim oda 36 yaşındaydı sonra ayrıldı eski karısıyla tekrar yaşamaya başladı ben gene konuştum onla sonra ara girdi 1 çoçugu oldu gene konuştuk sonra ara girdi gene konuşmaya başladık öğrendim 2 çoçugu oldu bu kadar olmaz dedim onu hayatımdan tamamen çıkardım ben başkasıyla nişanlandım görücü usulü 40 gün sürdü nişanımı attım hemen yüzükler atılınca 1 sene sonra onla tekrar konuşmaya başladım 5 ay iyi konuşuyorduk şimdi gene ayrıldık. Yüz yüze buluşmuyoruz kolay olmuyordu telefonla görüşüyorduk genellikle şimdi bir birimizin profiline bakıyoruz göndermeler yapıyoruz karşılıklı onca şey yaşadım ama pilin değilim onu sevmiyorum ona aşıl değilim ama pişmanda değilim hatalarım çok ama karışık duygu yaşıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Bu 6 yıldır hep böyle devam ediyor
Çok hata yaptım pişmansan değilim bu neden kaynaklanıyor?
Cevapla