Ben 17 yaşımda alt komşumun bana olan hislerine karşılık verdim oda 36 yaşındaydı sonra ayrıldı eski karısıyla tekrar yaşamaya başladı ben gene konuştum onla sonra ara girdi 1 çoçugu oldu gene konuştuk sonra ara girdi gene konuşmaya başladık öğrendim 2 çoçugu oldu bu kadar olmaz dedim onu hayatımdan tamamen çıkardım ben başkasıyla nişanlandım görücü usulü 40 gün sürdü nişanımı attım hemen yüzükler atılınca 1 sene sonra onla tekrar konuşmaya başladım 5 ay iyi konuşuyorduk şimdi gene ayrıldık. Yüz yüze buluşmuyoruz kolay olmuyordu telefonla görüşüyorduk genellikle şimdi bir birimizin profiline bakıyoruz göndermeler yapıyoruz karşılıklı onca şey yaşadım ama pilin değilim onu sevmiyorum ona aşıl değilim ama pişmanda değilim hatalarım çok ama karışık duygu yaşıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Bu 6 yıldır hep böyle devam ediyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer