Ben bir hata yaptım ve bu hatam yüzünden bazen pişmanlığım var?

Arkadaşlar burada yeniyim sadece içinden geçenleri yazmak istedim hatam oldu ama bu hatamı başka birisi hata yaptı diye ona kızgınlıkla yaptım üstünden 4 yıl geçti ama hala aklımda bazen kendime kızıyorum bazende iyi ki yaptım diyorum karamsarım lütfen yargılamayın
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen beni dinleyin içimde artık daralmalar oluyor lütfen
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Ben bir hata yaptım ve bu hatam yüzünden bazen pişmanlığım var?
Cevapla