Büyük bi hata yaptım çok pişmanım sonum ne olcak?

5 senelik evliydim ikide çocuğum var eşim ilgisiz hep ailesini. En çokta çocuklarını ön plana koyan beni hiç kadından saymayan biriydi güzel söz söylemeyen ama nedense ben mutlydum takı aldatildigimi öğrenene kadar mesajlarda yakaladım afettm sırf beni sevsin die ama o gene ilgili olmadı bana neyse 7 ay falanda aramızda bişey yokken benm 8 sene önceki sadece arkadaşımdı o instramda karşıma çıktı ve knusmaya basladik öyle eski konuslardan evlilikten falan ben konuşmayı kesmeyi denedin olmadı o bırakmaya caliati olmadi derken 5 ay sonra eşimle kavga ettm polis eşliğinde annemlere geldim bı sene sonra boşandık annemler çocuklar var die baristirmaya zorladı gönderdiler eski eşime bu süre zarfinda bu arkadaşlada knustuk yani sevdik birbirimizi ve o yüzden barışmak istemedim ailem öğrendi gönderdi beni gece aradı eşimin evinde bu arkadaş eşim yakaladı ailemi getrrken ben korktum bana zarar vercekler die kactm bı gün sokakta kaldım ve o arkadaş gel bana dedi ben akılsızlık ettm gittim çocuklarımı eşime birakip ve evlendim ailemle geri barıştım çocuklarıma avukat tuttum ve görüşmeye başladım bı buçuk sene evliyim anamdan emmdigim süt burnumdan geldia kaynanam hakaret küfür beni kabul etmediker sevmediler oğlundan kıskandı herseyine karıştı evden kovdu gorumceler kaynana bu eşim de ailesine düşkün bı benden taraf oldu bı ailesinden iki aydır annemlerdeyim gitmek istemiyorum eşim beni birakamio ben çocuklarımı yanıma alcam ama oraya gidemem burada duralım dedim ben Ankara eşim Manisa'da oturuo çocuklardan ayrı kalmak istemiorum ve orayada götürmek istemiyorum ama oda annesini birakmio ev dururken kirada oturmam falan flan naocam blmiorim çok mutsuzum çocukları görünce kendimden etrafmdan utaniorum neden böyle yaptım keşke gitmeseydim yaomasaydim çok pişmanlığım var eski eşim ilgisizdi kiskanclihi yoktu kadın gbi davranmjodu ama çocuklarımla mutluydum bu ilgili kiskanio kadın gbi hissettirio ama mutlu değilim napicam blmiorum çok kötü birisiyim kendimden çok utaniorum çok pişmanım keşke hep sokakta olsaydım da gitmeseydim ama nerden bilcektim bir hevesmis resmen diorum bazen cocuklarmla kalsaydım diorum bazen sizce sonum ne olur benm uzun oldu hakkınızı helal edin

Büyük bi hata yaptım çok pişmanım sonum ne olcak?
Cevapla