Çok büyük bir hata yaptım, pişmanım ne yapabilirim?

yaptıktan sonra pişman oldum ama çok geçti. vicdan azabı çekiyorum. ömür boyu cezasını çekicem. geri dönüşü yok. yaşamak istemiyorum artık zaten hayatım mahvoldu. ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
neyse artık unutmaya çalışıcam millet daha kötü şeyler yapıyor
Güncellemeler
+1 yıl
yanlış kişiyle yalnış şeyler yaptım kendimden tiksiniyorum ondan daha çok tiksiniyorum umarım benim gibi biri karşısına çıkar
Çok büyük bir hata yaptım, pişmanım ne yapabilirim?
Cevapla