Yalnızlıktan her gece ağlıyorum benimle evlenmek isteyen de yok, ne yapmalıyım?

Ailemden 800km uzakta bir yere atandım burası küçük bir ilçe olduğu için kendime ev arkadaşı bulamadım üç yıldır yalnız yaşıyorum ama artık dayanamadığımı fark ettim geceleri geç saate kadar oturup ağlıyorum sabaha karşıda uyanıyorum yalnızlıktan yorulduğumu düşünüyorum ama buralarda evlenecek kimse de yok bu sorunu nasıl asabilirim

Yalnızlıktan her gece ağlıyorum benimle evlenmek isteyen de yok, ne yapmalıyım?
Cevapla