Merhaba ,30 yaşındayım büyük bir organizasyon sirketinde müdürüm calistigim sirkete cok emek sarfederek, yillarca uğrasarak girdim ama kaybetmek üzereyim işim insanlari memnun etmek ama psikolojim berbat oldugu icin bunu da beceremiyorum kovulma sinyallerini net bi sekilde aldim.
3 yil once nisanlimdan ayrildim, daha sonra hayatima kimse girmedi. Geçen yıl annem romatizmal bi hastalik gecirdi hastanede kaldik bir sure hâla gidip geliyoruz, üzerine maddi olarak masraflar artti maddi olarakta zora girdim, dolayisıyla icimde cok biriktirdim annem duymasin uzulmesin birde bana diye hep icime attım, en yakin iki arkadasim da yurt disina tasindi. Bu hastane surecinde alakasiz birinden hoslanmaya başladım, bi doktor merhaba merhaba tanisiyoruz annemden dolayı ama evli mi bilmiyorum , o benim adimi bile bilmiyor adamı takinti haline getirdim.. Geçen ay bi kac seans psikologa gittim ama hep ayni sözler gidip adamla konusmam gerektiğini söylüyor ama bunu yapamam belki evli, belki sevgilisi var eger oyleyse bidaha yuzune bakamam onun sosyal medya v. s kullanmiyor bu arada o yani oradan bi adim atamam. Hayatimda kimsem yok cok sukur ailem var ama yaslanabilecegim, guvenecegim kimse yok ne demek istedigimi anlamissinizdir az çok. Kimseyle hic bi zaman bi yuvam , ailem cocuklarim olmayacak bunu anladim artik ama yinede cok mutsuzum...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer