Çok mutsuzum, çok yalnızım birini istiyorum o da olamaz zaten nasıl yoluma devam edicem bilmiyorum?

Merhaba ,30 yaşındayım büyük bir organizasyon sirketinde müdürüm calistigim sirkete cok emek sarfederek, yillarca uğrasarak girdim ama kaybetmek üzereyim işim insanlari memnun etmek ama psikolojim berbat oldugu icin bunu da beceremiyorum kovulma sinyallerini net bi sekilde aldim.

3 yil once nisanlimdan ayrildim, daha sonra hayatima kimse girmedi. Geçen yıl annem romatizmal bi hastalik gecirdi hastanede kaldik bir sure hâla gidip geliyoruz, üzerine maddi olarak masraflar artti maddi olarakta zora girdim, dolayisıyla icimde cok biriktirdim annem duymasin uzulmesin birde bana diye hep icime attım, en yakin iki arkadasim da yurt disina tasindi. Bu hastane surecinde alakasiz birinden hoslanmaya başladım, bi doktor merhaba merhaba tanisiyoruz annemden dolayı ama evli mi bilmiyorum , o benim adimi bile bilmiyor adamı takinti haline getirdim.. Geçen ay bi kac seans psikologa gittim ama hep ayni sözler gidip adamla konusmam gerektiğini söylüyor ama bunu yapamam belki evli, belki sevgilisi var eger oyleyse bidaha yuzune bakamam onun sosyal medya v. s kullanmiyor bu arada o yani oradan bi adim atamam. Hayatimda kimsem yok cok sukur ailem var ama yaslanabilecegim, guvenecegim kimse yok ne demek istedigimi anlamissinizdir az çok. Kimseyle hic bi zaman bi yuvam , ailem cocuklarim olmayacak bunu anladim artik ama yinede cok mutsuzum...

Çok mutsuzum, çok yalnızım birini istiyorum o da olamaz zaten nasıl yoluma devam edicem bilmiyorum?
Cevapla