AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
217Cevap
Geçmiş olsun :P
benden hoşlanabilirsin yüz veririm :)
Kirli sakal siyah saç buğday ten direk düşerim jsjsjshsshja
kirli sakal sarışın renkli göz tolga karel ayarında uyarmı :)
Beni aşar shkskshdjdjdjd
:D:D yakışıklıyım animallahh
Maşallah anskjdjdjd
sen nasıl birisin
1.72 siyah uzun sac beyaz ten
hmm güzelmiş. kilo kaç
57.
daş gibisin :)
Eyv:)
nerelisin :) nerede yaşıyorsun
Bende aynen senin gibiyim
Bence motoruna güveniyosun ondadır
motor..
pedofilsin
Yok o küçük sevene deniyo bacım karistirdin 😂😂
bende kucuk yazdin sandim 😂 pardon ya yine okudum yazdigini 😂 olgun seviyorsun demeki ben olgun sevmiyom ya bir gencligin tadini cikariyim 😂
Bende bir gariplik var galiba :D
yaş kaç?
Daha 18
kendi yaşıtların sana çocuk gibimi geliyor _?
Evet
erken olgunlaşmışsın
ergenlik özentisi...
Özentilik olsa yaşıtlarımdan da hoşlanırdım ama hiç olmadı
yav bütün genç kızlar olgun erkeklerden hoşlanıyor...
yaşıtların ile takıl...
gayet normal bişey
Dershane hocam ama :/
valla güzel kardeşim gönül bu otada konar b*kada yapacak bişey yok :)
Of bakar mı ki:D
oturaklı bir hocaysa tavırlarına dikkat et ağır başlı takıl kanka kolay lokmaymış gibi gözükme önemli olan insanlık güzellik gelip geçici :D
Soruyu çözerken "bu ne la" falan demişti... Yani öyle çok kasıntı değil samimi^^ böyle canayakın yani güleryüzlü falan:')
O zaman ona sevgini hissettir anlasın yani :-)
Nasil yapacagimi bilmiyorum ya boyle yavsiyormus gibi olmasin istiyorum... Biraz tanismis oluruz zaten ilk dersimiz:)
sen ona hayran hayran bakarken göz göze gelme şansınız olsa aslında:)
Oldu aslinda 😂😂
çakmıştır köfteyide sana çaktırmıyodur belki :)
Yok ya sanmiyom çünkü sonra soru sormaya gittim anlamamistir. Yarin etütte 2 kisi olucaz beni daha cok fark etsin istiyorum napsam nasıl davransam taktik verebilir misin:( ( gece heyecandan uyuyamadigi icin etüte gidemedi)
bak güzel kardeşim çoğu erkek ağır başlı kızları sever. Basit kız gibi görünme hocanda zamanla sana karşı bişeyler hissedebilir. bir şekilde hissettirmeye çalış bilemiyorum işte..:)
Ben normalde baya agirbasliyim ama birinden hoslaninca sacmaliyorum cok gülüyorum cok konusuyorum... Hem suskun olunca zorla gelmiş gibi oluyor, o da itici bence
Olmıcak😝
Cok sagol snsjdjdjjd
Hocalar mı :))
Evet
daha meslege baslamadım genc hocalara karsı kızlar ılgılımı oluyor
Yani kesin diyemem ama oluyor.
stajda farkettım gercı lısede yapıyorumda
belli ediyorlar mı öyle nasıl anladın
valla cok ustumuze dustuler ama oyle dusunmemıstım pek dıkkat etmedım
Peki sen de öğretmensin sanırım, kendinden 7 yaş küçük biri açılsa ya da belli etse ne yaparsın normal mi gelir?
o yaslarda bu tıp olaylar olabılıyor ama bunu hayranlık olarak degerlendırırdım ogrencılerımle bu tur seylerın ıcersınde olmazdım tabıkı kırmazdım oturup konusurdum bırde sen kacıncı sınıfsın
Ben lise 3, kabul etmez diyorsun yani? :(
herhalde etmez lıseyı bıtırırsın ogrencılıkten cıkarsın o zaman bılemem tabıkı bu benım dusuncem kısıden kısıye degısır :)
Hayallerimi yıktın şu an... :(
neden kendınden buyuk? dıgerlerı cocuksu mu gelıyor
evet ama bu hocaya karşı ayrı bir ilgim var bilmiyorum takıntı da olabilir.
kac yasında hocan ve nesı ılgını cekıyor
yasini tam bilmiyorum, dersime girmediği için adını daha geçen gün öğrendim. ses tonu, açık sözlü olması, güler yüzlü olması ve kokusu. (bu biraz garip gelebilir.) çok sempatik buluyorum ve olgun olduğunu düşünüyorum, öğrencilerle de iyi anlaşıyor belli
bransı ne :) :) bende lısedeyken bayan bı hocamdan hoslanmıstım oluyor bunlar
matematik hocası :)
genelde hep matematıkcıler :))) neyse ne deyım bısı sormak ıstersen mesaj at
tamam atarım :)
Olgun iyidir ya😄
Hoslandigimla kaliyorum 😔
Tabii evli olmayaydi iyiydi fjlgdsgjsag
Evlimi hadi ya:)
Emin degilim
Emin degilim ne ya:) ya evlidir ya degildir:)
dersime girmiyor ama evli olabilir diye düşündüm sorsam mı
kaç doğumlusun ki
18 yasindayim, 96
hmm herkesin zevki farklıdır işte boşver sevgiliyi napıcan zarardan başka bir şeyi yok..
28 yaşım uygunsa atla gel:)
SEKSİ OLMAYA ÇALIŞ MAN LAZIM
Aynı ben l*n :D
allah daim etsin :)
Bende oyleyim
normaldir..
Sevişin
bence normal
Azıtmışsınız ._.
Yaş kaç
normal
azgınlıktan.
Yok be.
azmıyorsun ama kendinden büyük yaşlara ilgin var mesela ben 20 yaşındayım bana karşı var mı :)
Seni tanımıyorum
bende seni tanısan mesela :)
Yaşın kac senin?
Daha 18
İyiymiş :) tam 18 isen yeter ;)
yaş kaç cnm?
18.
lisemi okuyon? sevdiğin hocanın yaşı kaç yakışıklı mı?
evet:D 25 falan herhalde tam bilmiyorum ^^
senin ondan etkilendiğin şey nedir tatlığı mı yakışklılığı mı konuşmaı mı?
hepsi
birini seçç en çok biri ağır basar hangisii
Tatlılığı
hmm ama sen çirkinsen sana zorr akar tatlım :D
Çirkin değilim :*
özelden bir foto at görim seni bakimm :)
Gerek yok ya
sen bilirsin belki işe yararsıı :)
ifşa olmak istemiyorum :D
ne olcak yaa zaten burada üyesin foton herkese açıok :D
fotoğraf koymadım buraya hiç
neyse zorlamak gibi olasın içinden geçiyorsa ablan sana yarımcı olur ok İ)
tamam sağol :*
normaldir.
Yokluktan
Cocuk oldugundan
sapıkkkk)
Bana bakarmisin :))
Büyük seviyorsun...
kimileri olgun sever
sonuç ne :)
Şimdilik bir sonuç yok
hmm ders işi nasıldı
olgun seviyosun :D
kabul edilebilir
Yaş kaç
Gel bakim sen
:D...
yaşın kaç?
Onsekiz
o yaşlarda çok normal. benden de hali hazırda 2 kişi hoşlanıyo. bende tıpkı sana yapılan gibi yüz vermiyorum. çünkü bu aşk değil hoşlantı oluyor :) şunu da ek olarak söyleyeyim senin hoşlandığın yaş aralığındaki erkek seninle birlikte olursa ya çıtır manita yayağa atmam lazım ya da kimse dokunmadan nikahı basayım kafasını yaşar. inceden bir de uyarı yapayım istedim :)
Öğretmen misin sen de? Itiraf ettiler mi yoksa davranislardan mi anladin bir de
hayır öğretmen değilim. evet direk iltifat ettiler. biri 17 biri 18 yaşında. yani benim kızlara sulanamadığım derece bana sulandılar :) yaşım 24
Oo peki :D o zaman itiraf etmeyeyim.. Belli etsem mi bilemiyorum
bir de iltifat değil itiraf demistim
sana kalmış bişey. kabul şu an da yaşıtların erkekler çok parlak oluyo, ergenlik aşamasında olduğu için size çocuk gibi geliyo. kızlar o devreyi 2-3 sene önce atlattığı için size sizin yaşıtlarınız küçük geliyo. bence eğer 18 yaşında isen 20 yaşından büyüklere bakma. tabi bu biraz hoşlantıyla alakalı da bişey ama kendine mükayet ol. öğretmen diyip zarar gelmez düşüncesine de kapılma. ne şerefsiz öğretmenler var lisedeki öğrencisini hamile bırakan..
iltifatlar itiraf derecesini geçtiği için fark eden bişey yok :)
Evet doğrudur ama karakterini de biliyorum az çok tanıyorum. Önceden de açılan olmuştur zaten genç hocalara göre çok ekstrem bir durum değil sanki.
Ahaha ben de hocam çok güzel gülüyosunuz dedim :D
o kadar güvenme kendine. ben yaptığım iş dolayısıyla günde en az 15 kişiyle muhattap oluyorum. artık insanın selam vermesinden alıcı olup olmadığını hatta ne alacağını bile tahmin eder olmuşken yanılabiliyorum. tamam çok iyi biri olabilr karşındaki ama sonunda üzülme, ki genelde üzülmüş oluyosunuz..
150 yerine 15 yazmışım
O kadar güvenmiyorum kendime. Sen baya uzmanlaşmışsın o zaman :D
seninki masumane bir iltifat olmuş. eğer abaza değilse ondan bişey çıkarmaz ve teşekkür edip geçer. yani her insanın her insana yapabileceği küçük iltifatlar. ben günde defalarca yapıyorum bunu :)
Teşekkür etti zaten:)) daha beni tanımıyor, etüt almayı düşünüyorum ondan ama daha da bağlanabilirim, yapmasam mı görmemeye calissam belki aklimdan cikar?
senin kararlarına müdahale edemem sadece tavsiyede bulunabilirim ki yeterince tavsiye de bulunduğumu düşünüyorum. artık gerisi sana kalmış :)
Pekii. Teşekkür ederim gerisini ben hallederim:)
rica ederim. bu arada sevgilim olmadı bu gidişle de olmayacak lafının bana göre 3 açıklaması var. 1. si teklif geldi sen sana uygun olmadığnı düşünerek red ettin. 2. si hem güzel değil hem bakımsızsın. çünkü artık bakımlı olan herkes sevgili yapabiliyo :) ya da hem güzel hem bakımsızsın. sen hangisisin? karamsar olmadığın sürece sevgilin olmama şansı yok. tabi yükseklerden de uçmayacan :)
3. Depresif ve uyumsuzum:)
eyvah eyvah. en kötüsü bu ya :) çıkar içindeki cevheri vakit kaybetme artık :)