Siz olsaydınız ağzına bir tane çarpar mıydınız?

Merhaba geçen yıl yaklaşık 1.5 yıl süren evliliğimi sonlandirdim. Ailemin yanına geri döndüm öğretmenim ve öğretmenliğe burada devam ediyorum okulumuzdaki bir hoca bana karşı ilgisi olduğunu belli etti ilk baslangicta biraz gerginlik olmuştu aramızda daha sonra hatasini anladı ve konuşmaya başladı. Ondan hoşlanmadigimi yanındayken hep başka bir yerlere gittiğimi söyledi aynı ortamda bulunmadığımi falan derken sohbet etmeye başladık. Hatta bugün de yüz yüze oturup sohbet edecektik. Sonra bana bir soğuk davranmaya başladı yeni ilişkiden çıktım kendimi hazır hissetmiyorum seni de uzemem dedi bende boşandığımi söylemiştim o kendi durumunu zahmet edip söylememiş bile iş yerinde bile gözü hep bendeydi laf atma cabasindaydi hep beni çekici bulduğunu söyledi iltifatlar yardım etmler her şeye falan derken böyle söyleyince dalga mı geciyorsun benimle dedim ne alakası var duygularımla oynadın de de tam olsun bari dedi. Duygum yok sana karşı ama hoşlandigini söyledin dedim kim hoşlanmis dedi hani karsindaki insanı aptal yerine koyan tipler olur ya aynı öyle davrandı ümit verdiysem özür dilerim işte falan dedi geçti peki dedim sadece yarın okul var bugün yazmadı bile öyle sinirlendim ki ne yapmaliyim hiç umursamamyi düşünüyorum okulda falan ama öfkem geçmedi.

Güncellemeler
+1 yıl
Dün yanıma geldi gönlümü almaya çalıştı özür diledi ama ben ilişki insanı değilim seni de ciddi düşündün sandım kusura bakma dedi ağzına ettim hâlâ gönül almaya çalışıyor ben oralı olmuyorum
Siz olsaydınız ağzına bir tane çarpar mıydınız?
Cevapla