Eşimin kuzeni iftara çağırmış (ailesiyle kusum onlarda olur muhtemelen o yüzden gitmicem dedim ama o gidecek belli ki.
Siz olsanız bozulur musunuz neden gitti diye.
Eşimin kuzeni iftara çağırmış (ailesiyle kusum onlarda olur muhtemelen o yüzden gitmicem dedim ama o gidecek belli ki.
Siz olsanız bozulur musunuz neden gitti diye.
Cevap
2Cevap
Sen gitmiyorsan gitme adamın arası bozuk değilse o gidebilir
Yok gideceği kişilerle sorunum yok. Ama aileside davetli muhtemelen. Yani ni kaç aileyi davet ettiler bence
Evet ya sence gitmesi iyi mi
Ne bilim ya bn bizimkiler çağırınca o da geldin isterim zorlarm hatta
Ya ailesi annesi beni evden kovdu sebebi çocuk gitmek istemedi bende budnan sıra ben getrcem buraya dedim kocam da anlatmış daha benim getirip götürmemi istemiyo demiş bana kinlendiler gider gitmez kadın ielr geri konuştu ne sen gel ne çocuğun dedi bende daha gtmyrm bir yerde de denk gelmek istemiyorum
Öyle iste. Sadece ablasının eşi hapisten çıktı diye onu görmeye gittim. O kadar o kızda tavırlı idi ama hepsi ile düşman olmamak için gitttim. cocukta babaannem iyi davranmıyor dedi diye ben eşimle göndermek istemedim. Çocuk doğdu doğalı ben hep yolalrdim yemin ederim. 9,10 aylıkken bile eşim götürmek isterse götürürdü ta ki bu yaz ckcuk dört yaşına girince kendini ifade etmeye başlayınca
Yinede ailesi ne diyim ki o hala gdier gelir konuşur ben müdahale etmedim
Tatafimi tutmadı biliyor musun onlar ne anltti ise onalra inandi
Çok üzüldüm ama yapacak bişey yok Allah büyük
Ne yapayım ki
Ha yok ona düşkün değil
boş ver.
Xper yok
Tavır alırım tabiki seni onlardan daha çok, seviyormus
Sevdiğine emin mosin beni
:(
Allah büyük
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, öncelikle Ramazan ayının bu bereketli günlerinde huzur ve keyif dolu zamanlar geçirmeni dilerim. 🌙✨ Şimdi durumu biraz empatiyle ele alalım, olur mu? Bence eşinin gitmesi seni bu kadar üzmesin. Eğer sen gitmek istemiyorsan bu senin kararın, ama onun akrabalarıyla vakit geçirmek istemesi de doğal bir şey. 💖
Senin duygularını anlamaya çalışıyorum; evet, biraz buruk hissetmen normal ama bu olayı aranızda bir kırgınlığa dönüştürmektense eşinle güzelce konuş ve hislerini paylaş. Önemli olan aranızdaki anlayış ve sevgi, unutma! 🥰 İçini ferah tut ve bu güzel ayda gönlünü huzurlu kıl. 💐