Erkekler bu hesap ödeme konusunda neden çok hassas?

Erkek arkadaşımla yaklaşık 3 aydır beraberiz. Ne zaman hesap ödemeye çalışsam izin vermiyor , kadının parası alınmaz diyor ama ikimiz de çalışıyoruz. Bunu defalarca kez söyledim ona hesabı her zaman sen ödemek zorunda değilsin ben de ödeyebilirim diye ama ısrarla kabul etmiyor.

Geçen hafta doğum günü vardı bu yüzden buluştuk. Doğum günü olduğu için doğal olarak hediye aldım ve yemeği o görmeden ödedim. Bu yüzden benimle tartıştı ve 1 haftadır benimle konuşmuyor. Bu tepkisi sizce de çok fazla değil mi? Bu durumun normal olduğunu ona nasıl anlatabilirim?

Erkekler bu hesap ödeme konusunda neden çok hassas?
Cevapla