Eşinizin bir hatası işinizden olmanıza sebep olsa ondan boşanır mıydınız?
Şöyle bir haber gördüm ve bu soru aklıma geldi. Siz olsanız ne yapardınız?


Eşinizin bir hatası işinizden olmanıza sebep olsa ondan boşanır mıydınız?
Şöyle bir haber gördüm ve bu soru aklıma geldi. Siz olsanız ne yapardınız?


Herkes kendince yorumlar.. ben konuya hakim olmadığım için sadece saygı duyarım. Uzaktan izleyici olarak hiçbir bilgiye sahip değilim.. içlerinde ne yaşadılae ne oldu tam olarak birtek kendileri bilir. Banada susmak düşer veee size kocaman günaydınlar diyerek bu samimi, sevgi dolu yorumu yazar ortalıktan kaybolurum... arada bide olsa sizleride ağìrlamak isterim.. gerci kolonya ve şekerim yok yanımda..🤪😅 (soruyla ne alaka diyenlere: sana bi bakim dedim güzelimm eee malum sensiz bu platformun tadı tuzu olmuyorrree! Seviliyorsunn 🥰😇🤗🤗👍🏻😅hee hee manyağım... istediğini söylee canımsınnn🌹🌹🌹🌹
Yaa çok şekersin teşekkür ederim 😌🥰🥰
Bu kız da 40 yaşında falanmış maşallah aynı ben 😄😍
Cevap
31Cevap
Bunların ki boşanmak için bahane bulmuş gibi geldi bana...😄
Belki de anlaşmalıdır 😄
Belkide showdur.😄
Belki de rahat batmıştır 😄
Hee bak o olmuş olabilir.😄
Keşke devam ettirseydin belki de diye 😄
Hayır boşanmazdım
Onun biteceği varmiş bitmiş. Hasta olunca bosananlardan farkı yok
Ikisinin de populer olup is bulmasini saglayan kisiye acılı gununde boyle yaparsn acunda isten atar. Sonra da siddetli gecimsizlik. Nerede ne konusacagini. bilmezsen olacagi bu. Mesele isten atilmanim disinda Semih gibimaco birinin dillere dusmesi bence
Düşüncesizliğinin bedelini ödediğim eşim, özür dilemek yerine yaptığının arkasında durursa boşanırım.
bence bir show bu anlaşmalı bir durum gibime geldi
nedense..
Boşanmak ne alaka @q ben olsam işten ayrılırdım yine de boşanmazdım bunların boşanası varmış bu olay da tuzu biberi olmuş 😂
Buradan yiyeceğimiz ekmek bu kadarmış rızka kefil Allahtır elbet başka yerden ekmeğimizi çıkarırız diye bakarım.
yo boşanmam saçma bir sebep bilerek yapmasıyla günümüzde en ufak şeye evlilikler bitiyor maalesef.
Kasıtlı bir şey yaptıysa boşanırım ama kaza sonucuysa affederim
Boşanmazdım bi hata yüzünden niye boşanayım ki başka iş yaparım nolcak
Hayır tabiki bu sebeple eşimden boşanmam. Bunların ki bahane olmuş boşanmak için
Boşanmaları şaşırtmadı ünlüler ve fenomenler hep böyle ben Kadının ismine şaşırdım
Bana yeni bir iş borçlu olur. Arayıp bulacak artık😂
Bunun için boşanmam.
Bunlar evlenmis demek, yarismada beraber takiliyorlardi.
Tek neden bu değildir bence, evveliyatı vardır bu meselenin.
Hayır eşimi her zaman bulamam, işimi her zaman bulurum
Boşanır miydm bilmiyorum ama elimden de cenemden de kurtulamazdi kabir azabı yasatrdn kesinlikle
Ben boşanmamda.. bunlarda kariyer meselesi önemli itibarına leke sürülmesi gibi bşy 😀
Saçmalık , aksine moral verilmeli , olacağı varsa olur zaten
İstemeden yaptıysa boşanmam uygun insanı bulmak iş bulmaktan daha zor
Boşanamazdım çünkü ucunda bana dokunacak süresiz nafaka var.
Ay ikisini de sevmiyorum aşırı iticiler belkide bu paylaştıkları prim için bile olabilir öyle ise şaşırmam
Her evliliğin dönüm noktaları vardır o anlardaki sağlam ve olgun duruş evliliği evlilik yapar.
Bunların boşanası varmış.
Bosanmam bu kadar kolay mi yuva yikmak iş bir daha bulunur ama eşimi neden birakayim kırayım
Sevgi mutluluk huzur bunlar önemli bunlar yoksa iş bahane
Kadinin ismini söyleyemediğinden boşanmış olabilir
Ahshdhfg
Bn boşanırdım. Bilerek ya da bilmeyerek yapmıştır. Ama bni düşünmesi gerek zarar veriyorsa işime hayatıma direk çıkarmak gerek
Sacmalkk abla yasın benden buyuk q senin dusun en lazım esin senin ıcın dhaa onemli tabıkı
Yokkk ama sinirlenirdim
Aşk'la iş karıştırılmamalı..
Boşanmazdım. Bence sorun daha büyük.
Hayır başka iş bulurum
Herkesin kendi şeyi napalım
Eeevet kariyerimi içine etiyi için
Eş bulunca cevaplarım bu soruyu 😂
Yooo kendi bakar artık bana djjzjz
boşanmam ama bedelini öder :)
Eş yok, iş çok.
Hayır tabi ki. İş çok memlekette
Aramızda kötüyse boşanırım
Ne alaka eşim işimden daha önemlidr
Ne paylaştı ki kadın
Acun'un ölen arkadaşının arkasından hakkını helal etmiyorumlu bişeyler yazmış.
Kasıtlı değil istemeden sebep olduysa boşanmam
Hayır boşanmam
Yok hayır tabi ki
Bence bu adam gündem olmak için yapıyor bunu
Gündem yaratma cabası
Boşanmazdım. Eşimin canı sağolsun
Karım bana bakacaksa boşanmam ahah
Hayır, ayrılmam. Ayrılık bu kadar kolay olmamalı.
Hayır
Hayır ondan önemli değil.
PR bunlar
Evet öyle.
Hayır ne alakası var
O sebepten boşandıkları ne malum ki
Hayır
Boşanırım
Bosanmazdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?