Güncellemeler
+1 yıl
Şaşırdım hani erjekler çalışan bayan istiyordu
İşinde mutsuz iş yerini sevmiyor iş arkadaslarni sevmiyor ve ayrılak istiyor evleneceğiniz kişi bunu dese yine de evlenir misiniz hoş görü ile karsilar misiniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Kendi kararı yani benden izin almasına gerek yok
Hoş görü ile karşılarım. Destek olurum. Daha iyi iş bulmada yardımcı olurum.
Çalışmak istemiyor diyelim
Sıkıntı değil. Yine de çalışıp birşeyler ile ilgilenmesi iyi olur. Sürekli evde durmaktansa.
Çok şaşırdım ne zaman bir erkekle tanisaam ilk işi ne iş yapıyorsun şimdi yorumlarda bunları görünce şaşırdım ben erkeklee çalışma bayan ariyor saniyordum
neden destek olmasin eger gecinebiliyorsanız senin mutlulugun önemli
eğer planlı bir ödememiz yoksa neden olmasın önemli olan onun mutluluğu
Ederim tabiki hatta ben teklif ederim mutsuzsan ayrıl diye
Tabiki onun mutluluğu eşittir benik mutluluğum
Ama sen bakacaksın işte tek taraf çalışmıyor 😅
Erkekler çalışan kadın istiyor şimdi
Valla hiç önemli değil
Elbette cikmasina izin veririm
Tabiki de aşkı saçma olur zaten
garımmmı çalıştırmam evlenirsem :D
ben istemiyorum paramız biza yeter :D hep net oldum oh be
Yani senin durum iyi o zmn
kuru soğan ekmek yerikkkkk :D aşk olsun be yaa
Ama onu da istemiyor
ayrıl aşko bu tırt biri
Hayır kız kuru sogan ekmek istemiyor
ehehe hangi gııız ister be :D onun için hard çalışmaya ve hard öpmeye devam ben de :D
keyfi bilir
Ederim
Mutsuz mu
Hemen
Elbette
Ederim
Ederimmm
Diyelim ki karım hemşire işi birakmk istiyor bir sıkıntı yok yani devlet işinde bir de ama mutsuz sevimiyor
Severek yapılmayan işten yarar gelmez
Yazamamisim karın hemşire diyelim devlette ve birakmak istiyor bir sorun yok yani?
Yok tabi otursun evde cocuguma baksin
Onu da istemiyor senle vakit gecirip gezmek istiyor
Hemşire misin sen
Evet ama çalışmak istemiyorum bıktım gerçekten istemiyorm yani
Kaç yıldır ki sikilmissin
4 sene oldu ben başladığımdada istemiyordum 6 ay gectiginde de böyleydi mobbing de gordum psikoljim kaldırmıyor artık ölü gibiyim sadece ise git eve gel robot gibi çünkü mutsuzum
Yaş kaç peki
28
Peki bırakınca pişman olursan
Başka iş mi yok başka işe yönelirim
Yaş geciyo ama
Ya da ya da çalışmam önemli mi uani onu soruyorum
Değil ancak pişman olursan huzurun olmaz
Tabikide