Ben iyi ya da kötü biri olmakla ilgili bir sorunum yok. Üzerimde ağlatırımda ama yorulmaya, yormaya ne gerek var, adam akıllı sevip sevilelim işte dimi.🌹
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sadece cinsellik için sormadım artık ciddi ilişki istediğim gerçek biseyler istediğim için sordum. Bir süre sonra insan gerçek elle tutulur biseyler istiyor 🙄
Kızların sizden etkilenmesi için illa üzmek, ağlatmak mı lazım?
Hayır yani demek istedim illa kötü davranmak mi lazım ciddi biseyler için. Ben işimi zaten hallediyorum cinsellik sevisme olarak Ama artık gerçek biseyler istiyorum
burada ya da reelde yatak sevisme anlamında sıkıntı yok zaten. Sitede takipçilerime bakarsan az çok çözersin olayı dhsjs Ama artık ciddi bişey arayisindayim
Kanka sen böyle istiyon tamam da kızlar bunu istemez. Onlar bizim gibi mantıklı değil. Alış zorluklara. İlla birinin sana değer vermesine gerek yok. Fazla anlam yükleme kızlara.
Kanka hayatımız boyunca sadece mipp gecicez gönül mu eglendiricez ki. Evlenip yuva kurmakta güzel bişey bence. İnsan biseylere doyunca artık düzgün bir ilişki arıyor
Evlendiğinde de böyle olacak. Artık hiç bir kız eski zamanın anneleri gibi olmayacak. Sabırsızlar ve fazla özgürler. Ayrıca sen bu kafayla aldatılırsın. Feminen davranıyorsun. Kadını köpek etmen lazım. Evlendiğinde bile sözünü dinleyecek. Evlendik oldu bitti demeyecek. Daha bunun ev yönetme işleri var. Çocuğunuz olacak çocuk nasıl bir ortamda büyüyecek tabiki otoriter bir babanın olduğu güven ortaminda büyüyecek
Ben zaten yeri geldiğinde yumrugumu masaya koyan ağırlığımi koyan biriyim. Sadece bu algılar tabular saçma geliyo günümüz ilişkilerinde. İnsana insan gibi davranirsin sonuçta köpek beslemiyosun karşındaki de insan
Anlamadığım şey neden kadını köpek etmek zorundayız ya da neden bunu seviyorlar. O tür ilişkiler evlilik mutsuzlukla bitiyor. Eskidendi senin dediğin o dediğim dedik evlilikler simdikilere sesini yükseltsen 2 hafta @исмаил vermez
Feministler çoğaldı özgürlük özgürlük diye bağırıyorlar. Sen köpek etmeye çalış karını delikanlilik yap bak nasıl baba evine dönüyor. Sen bu kafayla gidersen senin evliliğin 2-3 yıl anca gider kanka karını kaçırirsin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kötü erkekleri sever tr kızları.
yaa evet beni ağlatan kişiye bayılırım düşmanlarım benim can dostum
mantığını çözemedim
Neden böyle değişiksiniz ki
Aga sen yormazsan yatakta yoranlar olur
Aga ben davranış olarak sordum, her şey cinsellik değil
O zaman arkadaştan öteye gidemezsin
İlk etap olarak dedim iş oraya geldin mi gerisi kolay zaten
Hayır yani demek istedim illa kötü davranmak mi lazım ciddi biseyler için. Ben işimi zaten hallediyorum cinsellik sevisme olarak
Ama artık gerçek biseyler istiyorum
Yormaktan korkma kardeşim gerekirse kendinde yorul. Emek olmadan yemek olmaz
Gerçek bir şey hahaha güzelmiş kadınlar rol yapar annen bile
Kanka beni darliyor işte net olmayan şeyler. İstedigimi alıp bırakınca da sıkıyor bir süre sonra. Biz evlenemicez mi hiç 😄
burada ya da reelde yatak sevisme anlamında sıkıntı yok zaten. Sitede takipçilerime bakarsan az çok çözersin olayı dhsjs Ama artık ciddi bişey arayisindayim
Çare görücü usulü aslan
Kime guvenicen ki
Kanka sen böyle istiyon tamam da kızlar bunu istemez. Onlar bizim gibi mantıklı değil. Alış zorluklara. İlla birinin sana değer vermesine gerek yok. Fazla anlam yükleme kızlara.
Kanka hayatımız boyunca sadece mipp gecicez gönül mu eglendiricez ki. Evlenip yuva kurmakta güzel bişey bence. İnsan biseylere doyunca artık düzgün bir ilişki arıyor
S**ikip gecicez mi
Evlendiğinde de böyle olacak. Artık hiç bir kız eski zamanın anneleri gibi olmayacak. Sabırsızlar ve fazla özgürler. Ayrıca sen bu kafayla aldatılırsın. Feminen davranıyorsun. Kadını köpek etmen lazım. Evlendiğinde bile sözünü dinleyecek. Evlendik oldu bitti demeyecek. Daha bunun ev yönetme işleri var. Çocuğunuz olacak çocuk nasıl bir ortamda büyüyecek tabiki otoriter bir babanın olduğu güven ortaminda büyüyecek
Tamamda öküz olmak başka otoriter olmak başka
Ben zaten yeri geldiğinde yumrugumu masaya koyan ağırlığımi koyan biriyim. Sadece bu algılar tabular saçma geliyo günümüz ilişkilerinde. İnsana insan gibi davranirsin sonuçta köpek beslemiyosun karşındaki de insan
Onca sevgilim oldu hiç biri aldatma cesareti gösteremedi 😄
Gerekte duymadilar ben sıkılıp ayrıldım çoğundanm
Anlamadığım şey neden kadını köpek etmek zorundayız ya da neden bunu seviyorlar. O tür ilişkiler evlilik mutsuzlukla bitiyor. Eskidendi senin dediğin o dediğim dedik evlilikler simdikilere sesini yükseltsen 2 hafta @исмаил vermez
Feministler çoğaldı özgürlük özgürlük diye bağırıyorlar. Sen köpek etmeye çalış karını delikanlilik yap bak nasıl baba evine dönüyor. Sen bu kafayla gidersen senin evliliğin 2-3 yıl anca gider kanka karını kaçırirsin
Haklı olduğun noktalar olduğu gibi haksız oldugun noktalar da var. Hakkında hayırlısı olsun dost. Mutluluklar dilerim
Bilmiyorum herşeyin sınırı olmalı ama türk kızına bakarsak sende haklısın kanka bişey diyemiyorum. Bizim kızlar biraz cins malum