Yeni bir insan tanımaya ya da sevmeye hevesiniz kaldı mı?

Yeni bir insan tanımaya ya da sevmeye hevesiniz kaldı mı?

Malum yeni bir insan tanımak çok meşakkatli bir eylemdir.. Kendi hayatını, düşüncelerini, beklentilerini, karakterini ve bu tarz bir çok şeyi ifade etmek ve yansıtabilmek gerekir.. Bunun karşılığında da karşındaki insanın hayatını ve beklentilerini öğrenmek için zaman harcanmalı.. Tüm bu meşakkatli yolculuğu düşününce gerçekten değer mi?

Yeni bir insan tanımaya ya da sevmeye hevesiniz kaldı mı?
Cevapla