Hastayım diye kıyamadı mı öptürmedim diye soğudu mu?

Şehir dışından döndüm ve sevgilimin evine geçtim. Hastayım ve çok öksürüyorum diye öpmeye kalkınca kendimi geri çektim ve öpme hastalık geçer ama sevişebiliriz dedim. Onun için öpmedim ayrıca öpüşmeden niye yapalım dedi. Ben şurup içmeye falan gittim bi 10 dk hiç konuşmadık acaba eve mi gitsem diye düşündüm moralim çok bozuldu bu sefer de hastalık gelecekse senden gelsin diyip burnumu öptü battaniye falan getirdi. Sürekli benle ilgilenmeye başladı ama elimi götürünce de şimdi değil toparlan dedi. Bilmiyorum soğumuş gibi hissediyorum bana çok iyi davransa da. İşe gitti acıkınca haber ver sana çorba söyleyeyim diye mesaj da atmış.

Hastayım diye kıyamadı mı öptürmedim diye soğudu mu?
Cevapla