Bizim kültürümüzde neden evlenmek bu kadar abartılı?

Mesela bakıyorum yabancı evliliklerine 2 şahit bir iki dua sakin bir göl kenari falan bizde tam bir eziyet yani yok kız evine git oğlan evine git solana git kinaya git. Mesela bunlar çok saçma geliyor sakin bir şekilde kimseyi yormadan neden bu işi bitmiyoruz. Hem okadar masraf yapilicagina çiftler harcarsin o parayı.

Bizim kültürümüzde neden evlenmek bu kadar abartılı?
Bizim kültürümüzde neden evlenmek bu kadar abartılı?
Cevapla