Bu toplum neden evlenmeyi bu kadar kafayı takiyolar?

Evde kalmış yaşı gecmis vb felan diyolar.. evlenenleri de görüyoruz ya da nebilim olduruyolar felan işte. Allah hayırlısını versin tabi de. Evlenmeyebleri böyle şey görüyorlar sanki nolmus. Aşırı tilt oluyorum bu duruma ya. Sizce
Bu toplum neden evlenmeyi bu kadar kafayı takiyolar?
Cevapla