Yorumlarınız benim için önemli ona göre yorum yapabilir misiniz?

İlişkimiz 2 hafta önce bitti. Aldatma vs yok ama onun gururunu kıracak şeyler yaptım buna rağmen arada nasılsın napıyorsun diye yazıyordu. Dün gece artık ona yazmamasını çünkü onsuzluğa alışmam gerektiğini söyledim. O da arada bir sohbet ediyoruz onu bile kesiyorsun falan dedi. Bende bu şekilde ikimiz için de iyi olacağını söyledim. En son seni çok seviyorum dedim o da aynısını dedi ve konuşma bitti. Sizce yine yazar mı? Onu çok seviyorum

Yorumlarınız benim için önemli ona göre yorum yapabilir misiniz?
Cevapla