Lütfen görüşlerinizi yazın benim için çok önemli bir konu?

Ben bir işe girdim buğün 12 günüm doldu ilk başladım zaman bir kız daha benle çalışıyordu ve patron yarım saat onu erken bırakıyordu iki gün sonra kız işten ayrıldı. buğün yeni bir kız geldi (eskidende burada çalışıyormuş) büğün tam bir saat onuda erken bıraktı çok zoruma gitti zaten patron beni sakin saf dilsiz görüyor bundan dolayı bunu fark edicemi düşünmüyordu. Bu konuyu patronla konuşmak istiyorum ama ayım dolmadan bir şey demek istemiyorum tartışırız kovar falan sizce ne yapmalıyım size olsanız ne yapardınız
Lütfen görüşlerinizi yazın benim için çok önemli bir konu?
Cevapla