Keşke güzel biri olsaydım? Çirkin birinin yakışıklı birini sevmeye hakkı yok mu?

5 yıl arayla 2 kişiye aşık oldum. 5 yıl önce ilk kişiye açılmıştım reddetmişti. Hadi o zamanlar makyaj yapmıyordum güzel değildim diye reddetti diye kendimi avuttum. Baya kendimi en güzel halime getirecek şekilde makyaj yapıyorum şu an. Ve yeni birinden hoşlandım ona açıldım. Reddetti:D

en güzel halim bile sevilmeye değer değilmiş. İç güzellik falan demeyin bana çünkü dışını beğenmediği birinin karakterini huyunu merak etmiyor erkekler ya. Benim merak etmediler bile çünkü. Çirkin olunca sevilmek aşırı lüks bir şey oluyor. Başkalarınının çabasız elde ettiği mutluluğa bakıp ağlıyorum. Aşkta kazanamıyorum güzel olmadığım için. Ama kabullendim artık. Azıcık sevgi bile çok görülüyor göze hitap etmeyince.. zormuş gönül işleri.

Bazı arkadaşlarımın hep sevgilisi var. Güzel olduğu için seçiliyor. Basbaya güzelliğe bakılıyor :(

Keşke güzel biri olsaydım? Çirkin birinin yakışıklı birini sevmeye hakkı yok mu?
Cevapla