5 yıl arayla 2 kişiye aşık oldum. 5 yıl önce ilk kişiye açılmıştım reddetmişti. Hadi o zamanlar makyaj yapmıyordum güzel değildim diye reddetti diye kendimi avuttum. Baya kendimi en güzel halime getirecek şekilde makyaj yapıyorum şu an. Ve yeni birinden hoşlandım ona açıldım. Reddetti:D
en güzel halim bile sevilmeye değer değilmiş. İç güzellik falan demeyin bana çünkü dışını beğenmediği birinin karakterini huyunu merak etmiyor erkekler ya. Benim merak etmediler bile çünkü. Çirkin olunca sevilmek aşırı lüks bir şey oluyor. Başkalarınının çabasız elde ettiği mutluluğa bakıp ağlıyorum. Aşkta kazanamıyorum güzel olmadığım için. Ama kabullendim artık. Azıcık sevgi bile çok görülüyor göze hitap etmeyince.. zormuş gönül işleri.
Bazı arkadaşlarımın hep sevgilisi var. Güzel olduğu için seçiliyor. Basbaya güzelliğe bakılıyor :(
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer