Çok güzel olan kızlar gibi olmayı isterdim haksızlık değil mi çok güzel olmamak?

Aslında neye sahip olursak olalım çok güzel degilsek tipimiz çok iyi değilse bir anlamı yok sizce nasıl

Çok güzel olan kızlar gibi olmayı isterdim haksızlık değil mi çok güzel olmamak?
Cevapla