Çirkinler neden sevilmiyor güzel olsaydım sevdiğim çocuk beni de severmiydi?

Arkadaşlar hem çirkin hemde her konuda şanssızım aile konusunda bile şanssızım ailem baskıcı bu çirkin halimle dışarıda arkadaşlarımla buluşmama izin vermiyor hiç sevgilim olmadı sevdiğim çocuk bir kızla şakalaşıyor uğraşıyordu kıza o kadar güzel bakıp gülüyordu belki bende güzel olsaydım benide sevebilirdi çirkin olmak insana çok koyuyor bakımlı biriyim fiziğim de iyidir ama burnum bir kaza sonucu hem eğri hem büyük hemde kemerli ve bunlar yetmezmiş gibi çenem biraz geride boyum kısa ben neden yaşıyorum anlamıyorum

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar artık karaktere bakan yok herkes tipe bakıyor sevdiğim çocuğun geçen sene çirkin olduğunu söylerlerdi bu sene çocuk zayıflamisti ve özgüven gelmişti şu an tüm kizlarla konuşuyor tum kizlar ona bakıyor
Çirkinler neden sevilmiyor güzel olsaydım sevdiğim çocuk beni de severmiydi?
Cevapla