Evli bir adamla 1 yıldır ilişkimiz var. Çok dönmeye çalıştık bu yoldan olmadi? Detaylar asagida?

Ben 35 yaşında bir kadınım. O ise 50 li yaşlarda. Ben boşandıktan sonra onunla iş yerimde tanistik. O benim üstüm. İkimizde dertlrsirken birbirimizden etkilendik Ben onu boşanmış sandim ama bana zaten evli değilim demedi dürüst oldu evliyim dedi.1 yıldır çalkantılı bir ilişkimiz var. Ikimizde çoğu zaman bu yoldan dönmeye çalıştık. En son Ben ona seni istiyorum dedim. Oda Ben seninle napacagim dedi yeniden başladı ilişkimiz. Beraber oluyoruz. O çok yogun çalıştığı için msjlara bazen dönemiyor. Normalde personeline bile dönmez. Benimle aynı konumda olan kızlara sordum durumlariniza bakiyormu diye hayir dediler. Adam gerçekten ciddi bir adam. Hatta bunların telefonunu bile açmamış. Ama adam beni sevdiğini ve arzuladığı ni söyledi. Ben onun için çok gözyaşı döktüm. Sonumz yok ondan hiçbir talebim de yok. Ama birnimirzei arzuluyor seviyoruz. Sizce bana iyice alistimi? Yoksa 1 yıl sürermiydi bu ilişki.. Benim için değerlisin diyor. Benim olduğum kata geliyor sürekli. Gözü bende. Benden etkilendiğini zaten dile getiriyor. Bu iş bir yerde bitecek ikimizde bunu biliyoruz. Ama birbirimizden neden vazgeçemedik sizce? Birde onun icjn heves olsam biterdi diye düşünüyorum. Öyle çok aramaz ama mutlska bana döner. Beni yanına çağırır. Cok vazgeçmeye çalıştık ama olmadi. Siz bu ilişkiyi onun davranisji ni nasıl degrlendirirsiniz? Birde adam çok kokuyor yakalana cagiz diye. Sizce benim icin risk alması iyimi? Çünkü disarda onca kadın var

Güncellemeler
+1 yıl
Ben yaptığımın doğru olmadığını biliyorum. Ama birbirimize karşı arzumuz hiç bitmiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Karısını sevse aldatmazdi diye düşünüyorum. Ve bu 1 yıldır sürüyor. Bana karşı bos olamaz diye düşünüyorum. Onla ilişkiye giriyorum
Evli bir adamla 1 yıldır ilişkimiz var. Çok dönmeye çalıştık bu yoldan olmadi? Detaylar asagida?
Cevapla