Sizce kızdan özür mü dileyeyim yoksa oldu artık yapacak bir şey yok diyip kabulleneyim mi ?

Lisede hoşlandığım kız vardı ilk kez hayatımda bir kızdan etkilenmiştim daha önce sevgilim filanda olmadı kızda bana hiç bakmıyordu açılmayı düşündüm tanışacaktım tam yanına gidecekken arkadaşım denk geldi o da öyle yaparsan kabul edeceği varsa da etmez dedi. Sataşma taktiğini anlattı şansın daha çok olur dedi. Ben heyecan yaptım bunda tamamen çuvalladım heyecandan kıza neler dediğimi bile bilmiyorum ama çok kötü şeyler dediğimden eminim bana aşırı kızgın baktı çünkü. Aynı iş yerindeyiz kızla sürekli karşılaşıyoruz. Özür dilemek içinde çok geç kaldım çünkü heyecan yapıyordum kızı görünce tabi artık heyecan yapmıyorum çünkü kabullendim asla benim olmayacak kız benden nefret ediyor haklı olarak. Tahminimce yanına gitsem ya kaile bile almayacak ya da bağıracak filan konuşmak bile istemeyecek özür dilesemde umurunda olmaz takmaz diye tahmin ediyorum. Çok pişmanım ama ok yaydan çıktı gibi hissediyorum elbette sevgili olmamız imkansız en azından gönlünü almak istemeden olduğunu söylemek istiyorum ama sanki bunu yaparsam daha da batırıp çuvallayacakmışım gibi geliyor kızın gözünde onunla dalga geçtiğimi filan sanabilir gibi bilmiyorum çok pişmanım ama daha da batmak istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım?

Sizce kızdan özür mü dileyeyim yoksa oldu artık yapacak bir şey yok diyip kabulleneyim mi ?
Cevapla