Hata yapmadığım halde özür bekleyen kızdan özür dilemedim. Ayrıldım. Neden hatasız özür bekliyorsunuz?

3 Sevgilimden aynı sebepten ayrıldım. Özür dilemedim. Kırıldılar ama sebepsiz yere. Özür dileyip öz saygımı yok edemezdim. Ama kadınlar bu özürü bekliyorlar sanırım. Gönül almakta iyi değilim. Bu durum doğru mum? Özür dilemeli miydim?

Hata yapmadığım halde özür bekleyen kızdan özür dilemedim. Ayrıldım. Neden hatasız özür bekliyorsunuz?
Cevapla