Bir kızdan özür dilemek istiyorum sizce telefondan mı yoksa yüzyüze mi dile meliyim?

Biraz rahatsız ettim bir kaçdefa çıkma teklifi ettim o yüzden özür dileyeceğim
Bir kızdan özür dilemek istiyorum sizce telefondan mı yoksa yüzyüze mi dile meliyim?
Cevapla