2 yıldır sevgiliyiz ve ben çok kavga ettim kızdım dinlemedim ilişkimizi mafettim?

Bugün konuştuk soğudum dedi gençliğimizi mafettik dedi üzüldükçe yemedim kilo verdin görmedin ağladığım geceleri zaten bilmiyorsun dedi ben daha genciz dedim yeni 20 ye girdik 2 ay olmadı bile yaşarız dedim düzelticem dedim ama içimden geçmişteki halimiz gitmiyor sürekli pişmanım üzdüm bizi diye ne yapsam geçer ne yapsan unuttururum bunları 😔😔😔 soğudu ne yapmam lazım

Bitmeli mi 😔
Sıfırdan gel mi demeliyim 😔
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
2 yıldır sevgiliyiz ve ben çok kavga ettim kızdım dinlemedim ilişkimizi mafettim?
Cevapla