Sevgilim "İlerde çocuklarımın annesi olsan bile hayatımın merkezinde olmayacaksın, ilişki dediğin bu değil"dedi. Sizce haklı mı?

Demek istediği birbirimizi hayatımızın merkezine koymayalım, bendende onu hayatımın merkezine koymamamı söyledi, merkezinde değilde hayat arkadaşı olmamı istedi. Bu bana çok duygusuz geldiği için ayrıldım.
Sevgilim "İlerde çocuklarımın annesi olsan bile hayatımın merkezinde olmayacaksın, ilişki dediğin bu değil"dedi. Sizce haklı mı?
Cevapla