Arkadasim, eşine karşı bu kadar ılımlı olma. Annesi değilsin sonuçta gibi şeyler dedi. Haklı mı sizce?

Dün arkadaşım kahveye bana geldi. Bende o sırada pasta, börek falan yapıyordum. Misafirin mi gelecek dedi. Yok esim çok seviyor böyle şeyler arada yapıyorum dedim. Sırf esin için bunları yapman fazla değil mi? Ne bulduysa onu yesin. Sahsen ben evde yemek bile yapmam annesi ya da kölesi değilim dedi. Bende ben eşime yemek yaparken seve seve yapıyorum mutlu oluyorum. Neden köle olayım? Bazen ben yaparım bazen birlikte yaparız ne var bunda dedim. Bisey demedi sonra da gitti.
Arkadasim, eşine karşı bu kadar ılımlı olma. Annesi değilsin sonuçta gibi şeyler dedi. Haklı mı sizce?
Cevapla