Boşanmış bir adamla beraberim çocuğu keşke benim annem sen olsaydin dedi?

Adamın çocuğu normalde annesinde kalıyor ama ben onun evine gittiğimde çocuğuda oradaydi çocuğunu görme günüymüş. Neyse ben sabah evine gittim kahvaltıyı falan hazırladım. Çocuğu beş yaşında çok tatlı bir kız çocuğu onunla ilgilenmekten babasına vakit ayiramadim bile. Sanki arkadasiymisim gibi oyunlar oynadık ben ona sevdiği yemekleri yaptım sonra akşam olunca beraber tatlı yaptık. babası ben ve o film izledik dışarıda arabayla babası bizi gezdirdi çok eğlendik. Akşam uyurkende biz babasıyla uyurken oda aramıza geldi ve bana sarılarak uyudu 🥹 sonra keşke benim annem sen olsaydın dedi çok hoşuma gitti ne düşünüyorsunuz
Boşanmış bir adamla beraberim çocuğu keşke benim annem sen olsaydin dedi?
Cevapla