Küçüklüğümden beri hep başkalarının anne-kız ilişkisine özendim. İlk başta arkadaşımın annesiyle olan ilişkisine onun annesi her zaman sarıp sarmalardi içine çekerdi onu her istediğini alirdi
Ben de yanlarında o kadar kıskanırdım ki onları izleyemezdim kıskançlıktan. Çünkü benim annem bana hiç öyle sarılmamıştı. Yaşım biraz daha ilerledi arkadaşımın annesiyle ilişkisini kıskandım. O kadar iyi bir anne ki kendim tanımasam bu kadar iyi birisi olacağına asla ihtimal vermezdim. Kızla tıpkı yakın arkadaş gibiler. Bense annemle daha anne-kız olamayı başaramadım. Hep kızıyor bana. Hep suçluyor. Bazen senin nasıl arkadaşın var kim seninle arkadaşlık yapsın diyor. Sahiden o kadar iğrenç bi kişiliğim mi var? Sürekli bağırış çağırış. Bense içten içe aptal gibi onun hala gözüne girmeye çalışıyorum. 22yaşına geldim artık biraz olsun olgunluk ve saygı bekliyorum. Bu yaşıma rağmen tokat attı bugün bana. Çok acıttı. fiziksel olarak değil yanlış anlamayın manevi anlamda o kadar acıttı ki o tokat on kişi dövse ruhum bu kadar zelenmezdi. Habire tedavi ol diyip duruyor. Bilmiyorum ne yapacağım nasıl davranacağım. Sizden biyülü sözler de beklemiyorum içimde kalsın istemedim buraya yazmak geldi içimden.
Ben de yanlarında o kadar kıskanırdım ki onları izleyemezdim kıskançlıktan. Çünkü benim annem bana hiç öyle sarılmamıştı. Yaşım biraz daha ilerledi arkadaşımın annesiyle ilişkisini kıskandım. O kadar iyi bir anne ki kendim tanımasam bu kadar iyi birisi olacağına asla ihtimal vermezdim. Kızla tıpkı yakın arkadaş gibiler. Bense annemle daha anne-kız olamayı başaramadım. Hep kızıyor bana. Hep suçluyor. Bazen senin nasıl arkadaşın var kim seninle arkadaşlık yapsın diyor. Sahiden o kadar iğrenç bi kişiliğim mi var? Sürekli bağırış çağırış. Bense içten içe aptal gibi onun hala gözüne girmeye çalışıyorum. 22yaşına geldim artık biraz olsun olgunluk ve saygı bekliyorum. Bu yaşıma rağmen tokat attı bugün bana. Çok acıttı. fiziksel olarak değil yanlış anlamayın manevi anlamda o kadar acıttı ki o tokat on kişi dövse ruhum bu kadar zelenmezdi. Habire tedavi ol diyip duruyor. Bilmiyorum ne yapacağım nasıl davranacağım. Sizden biyülü sözler de beklemiyorum içimde kalsın istemedim buraya yazmak geldi içimden.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer