Kızım bana keşke annem olmasaydin diyor?

Kızım benden ayrı yaşıyor üvey babasıyla anlaşamadığı için. İstanbul'da oturuyoruz biz kızım şu an antalyada yasiyomus. Neyse dün konuştuk bana şunu dedi ; keşke başka bı annem olsaydi , annelik buyutmekle olmuyor , ulan insan bı düşünür bu kız Antalya'da napıyor kimin yanında kiminle yaşıyor. bi anne hicmi düşünmez ya çocuğun İstanbul'dan çekip gitmiş. Ben anne olayım kızımın yaşadığı şehire giderim bakarım nerde kimin yanında ne pok yiyor orada. Sen ilgisizsin varsa yoksa kocam diyosun annelik bu değil diyor
Kızım bana keşke annem olmasaydin diyor?
Cevapla