Hiç ebeveynleriniz sizi "Keşke annem olmasaydın","Keşke babam olmasaydın" diyeceğiniz kadar kızdırdı mı?

Bazen ailelerimiz bizi gerçekten çok kızdırabiliyor ve farkında olmadan ağzımızda o kelimeler dökülüveriyor.
"Keşke annem/babam olmasaydın!"
Bunu diyecek kadar onlara hiç kızdınız mı?
Hiç ebeveynleriniz sizi "Keşke annem olmasaydın","Keşke babam olmasaydın" diyeceğiniz kadar kızdırdı mı?
Cevapla