Sana yok bir diyeceğim, bi' daha nasıl seveceğim? Çok yıprandım arkadaşlar kime güvendiysem ortada kaldım nasıl seveceğim?

Yine olmadı yine elde var 0. Arkadaşlarim instagramdan tanıştığın için böyle oluyor hep diyorlarda kendileri tinder vs. tanışıyor adamları nasıl bağlıyorlarsa kimisi evlendi kimisininde kaç yildir ilişkisi var. Ortamimda yok ki tanisayim veya sokaktan cevireyim. Çok güzel biriside değilim yaşimda geçiyor kimse yok resmen... tanistiklarimda beni çok yordu birini sevmeye güvenmeye korkar oldum ne yapacağım böyle?

Sana yok bir diyeceğim, bi' daha nasıl seveceğim? Çok yıprandım arkadaşlar kime güvendiysem ortada kaldım nasıl seveceğim?
Cevapla