İki yakın arkadaşımı tanıştırdım, sevgili oldular. Bir teşekkür yok ama kötü olaylarda suçlu ben oluyorum. Ne yapacağım?

Beni üzerse suclusu sensin diyo bende ne alaka diyorum o da öyle diyor ama mutlu ederse bana teşekkür eden yok sacma sapan bisey değil mi

İki yakın arkadaşımı tanıştırdım, sevgili oldular. Bir teşekkür yok ama kötü olaylarda suçlu ben oluyorum. Ne yapacağım?
Cevapla