En yakın 2 arkadaşım birbirine küstü ne yapacağımı şaşırdım. arkadaşlıklarım beni hep kötü etkiliyor?

ya biz 3 kişilik bir grubuz arkadaşlarımın ikisi daha yakındı ben genellikle arka planda oluyodum 2 kişilik bişe yapılınca ben hep tek kalıyodum bu 2si sürekli tartışıyodu sohbetlerimizde felan ben ortamı yumuşatmaya çalışırdım, şimdi birbirlerine küstüler gidip 2 sinide dinledim böyle durumlarda taraf seçmekten nefret ediyorum onları barıştırmaya çalışıncada kötü ben oluyorum yaşadım şimdi ikisinede karışmayacağımı söyledim. ikisiylede eşit takılmaya çalışıyorum ikisininde yanına 1 defa gittim diğeri hiç gelmedi bir arkadaşım 3 teneffüste benim yanıma geldi e gelen adamada git diyemem. normalde 2si takılırken hep ben giderdim yanlarına onlar hiç gelmezdi bu da çok koyuyor şuanda. zaten 2sinden biri bile bana küçük bişe dese hemen kırılırım kendimi suçlu hissediyorum bilmiyorum onlar yüzünden derslerimde düştü akıl verin lütfen rica ederim sizden
Güncellemeler
+1 yıl
barışmışlar yine eski hallerindeler sanki hiçbişey olmamış gibi ben gitmesem yine gelmiyolar yani öyle.. cevaplar için sağolun :)))
En yakın 2 arkadaşım birbirine küstü ne yapacağımı şaşırdım. arkadaşlıklarım beni hep kötü etkiliyor?
Cevapla