4 Aylık Eski Sevgilimle Barıştım. Şu an çok hassas bir noktadayız ne yapmam lazım?

ben 4 aydır bir ilişkideydim ve benim mallığım yüzünden bitti. ben çok pişman oldum. ayrılmamız %100 benim yüzümdendi. Dün annesinin kanser olduğunu öğrendim. hemen hastaneye gittim. allaha şükür iyi durumdaydı. Sonra ona gittim. konuştuk konuştuk. saat akşam 9 da gittim ve sabah 6:30 da döndüm. yine çok yakınlaştık ve bana bir şans daha verdi ama gerçekten son şans. bunu batırmam lazım. normalde hep o beni daha fazla arardı ama şimdi tam tersi. hep ben arıyorum. şu an bana güvenmiyor %0. güvenini kazanmam lazım. Benim sizden istediğim şu. Şimdi ben nasıl bir yol izlemeliyim. Nasıl yine güvenini kazanabilirim? Hediye olarak ne alınmalı? Nasıl konuşulmalı? Yardımlarınızı bekliyorum...

4 Aylık Eski Sevgilimle Barıştım. Şu an çok hassas bir noktadayız ne yapmam lazım?
Cevapla