Sevgilim benden ayrildi, 4 yillik iliskimi unutamiyorum ve cok yalniz hissediyorum ne yapmaliyim?

Sevgilimle ayrıldık aradan zaman geçti ama ben onu hiç unutamıyorum dört yıldır beraberdik o başkasına yol aldı. Ben çok yalnız çaresiz hissediyorum kendimi bütün iyi düşüncelerimi her şeyimi kaybetmiş gibiyim, İçim daralıyor patlayacakmış gibi hissediyorum onun başkasıyla olduğunu düşündükçe. Aklıma hep beraber geçirdiğimiz zamanlar geliyor fotoğraflarımız duruyor, kendi istedi evlilik olsun diye hayaller kurdurdu. Her şeyi yaptım unutamıyorum içime kapandım kimse anlamıyor kendimi yedim bitirdim. Ayrılma sebebimiz ilişki heyecanını kaybetti düz ve sıradan oldu dedi. Ama ben hep dengeyi korumaya çalıştım.

Güncellemeler
3 ay
Başkalarıyla yapamıyorum uyum yok, olmuyor.
Sevgilim benden ayrildi, 4 yillik iliskimi unutamiyorum ve cok yalniz hissediyorum ne yapmaliyim?
Cevapla