Escorta giden sevgilim ayrılmaya bahane arıyorsun dedi. Ben haksız mıyım?

Herkes bi kare hata yapıyor sen beni hiç sevmemişşin ki ayrılıyorsun benden, bak ben senden ayrılamıyorum çünkü aşığım diyor. Ben bahane aramıyorum bu bahane mi ya?

Güncellemeler
+1 yıl
Duygusal bişey değil abartma diyor. Bi anlıktı diyor, hiç bişey hissetmedim aldatsam bi insanla haklısın diyor bu sadece bi gecelikti diyor. Gecen arkadaşı sevgilisini en yakın arkadaşıyla aldatmış. İste aldatma budur ben masumca bi hata yaptım bi daha yapmam diyor.
Escorta giden sevgilim ayrılmaya bahane arıyorsun dedi. Ben haksız mıyım?
Cevapla