Erkek arkadasıma ayrılalım dedim başkası var aldatıyorsun dedi?

Aldatmıyorum kimse de yok zaten uzun süre bi ilişki de istemiyorum sadece artık eskisi gibi hissetmiyorum bu adam bana iyi gelmiyor mutsuzum bu şekilde ilişkiye nasıl devam edebilirim kaçtır ayrılalım diyorum ama bana verdiği cevap aynı bu şekilde “ben sadece bunu bilirim sen başkasıyla görüşüyorsun bahane üretiyorsun” ayrılmama izin vermiyor ama gerçekten çok mutsuzum o kadar yok ki artık içimde beni aldatsa sevinirim iyi yaptı kurtuldum derim
Erkek arkadasıma ayrılalım dedim başkası var aldatıyorsun dedi?
Cevapla