Güzel bir gün geçirdikten sonra keyifli bir gece için birlikteydik. Aşk dolu günümüz biraz berbat bitti. Böyle olacağını tahmin etmezdim ve istemezdim de. Hoşuna gitmiş ve o anın verdiği keyifle darbeli matkap gibisin aşkım demiştir. Bu kurduğu cümle bana hoş gelmediğinden tartıştım ve ayrıldım. Sizce iyi m yaptım kafam karışık.
''Darbeli matkap gibisin'' diyen sevgilimden ayrıldım, haksız mıyım?