Her aşık olduğu kişiyle hayal kurup sonra iş ayrılığa gelince pişman olanlar var mı?

Kime aşık olsam onun olduğu hayaller kuruyorum sevgili olmamamıza rağmen bunu yapan varsa yaZsın lütfen neden böyleyim ya herkesmi bunu yapıyor https://www.instagram.com/reel/Cd--Kvrj61k/?igshid=NjZiMGI4OTY=

Güncellemeler
+1 yıl
Bidaha kendimi kaptırmasam iyi olacak
Güncellemeler
+1 yıl
Hoşlandığım çocuk tiktok çekiyomuş meğerse nedennnnnn
Her aşık olduğu kişiyle hayal kurup sonra iş ayrılığa gelince pişman olanlar var mı?
Cevapla