Yıkılan hayaller, umutlar, gösterilen sevgi yanında bir çok fedakarlığın çöp olmasına üzülüyor insan. Ona değil, duyduğu hislere üzülüyor aslında, hak etmediğini fark ettiğin an sinirle karışık bir üzüntü oluyor bu, en çokta kendine kızıyorsun aslında, tüm bu olan bitene bir şekilde izin verdiğin, engel olmadığın için fakat zamanla ne sinir, ne üzüntü... Hiçbirinin kırıntısı dahi kalmıyor, kendine odaklandığın da daha düzgün ilerliyorsun ve tüm yaşadıklarını pişmanlığa değil, tecrübeye dönüştürüyorsun. Yolunu yeniden çiziyorsun, daha başka bakıyorsun insanlara, hayata...
Hayallerinizi kendinizle gerçekleştireceksiniz dostlar. İlişkinizi de beraber yaşayacaksınız. Hayallerinizi başkalarıyla değil kendinizle, kendi adınıza gerçekleştireceksiniz. Bu yolda eşlik edenler olacak, ayrılanlar çıkacak. Bunları siz kontrol edemezsiniz. Başkasını, başkasının ilgi ve tercihini sürekli kontrol altında tutabilir misiniz? Yapamazsınız. Siz de yorulursunuz.. Hayat böyle bir şey. O halde hepimiz kendi hayallerimizin peşinde olacağız. Birileri bizlerle ilişkiler de kuracak, ayrılıklar da yaşatacak. Ama hepimiz kendi hayallerinizin peşinden koşacağiz. Birileri olsun veya olmasın. Çünkü ilişkiler sadece birbirimize eşlik edebildiğimiz sürece var. Kendi hayallerinizin peşinden gidin. İçinizden geldiği için sevin. Fedakarlık olarak değil. Böyle olmayı siz tercih ettiğiniz, siz sevdiğiniz, kendinizi böyle mutlu hissettiginiz için değer verin. Beklentiler kurarak değil. Kendi içiniz için. Kimse için değil.
Kurduğumuz hayaller ne ki. Ben sonu belirsiz olan bir ilişkinin üzerine hayaller kurmam. Kursam da mühim değil. Beni yıkan şey kurulan hayallerin bozguna uğraması olmaz, o kişiyle birlikte geçirdiğim boşa geçip giden zaman olur.
Yıkılan hayallere daha çok üzülür insan, bir sürü hayal kuruyorsun ve gerçek olacağını sanarken aşk bitiyor. Aşk bitti yapı paydos olunca insan daha çok üzülür.
Öncelikle nasıl bittiğine göre değişir. Ve tabii ki iyi bir ilişkinin bitiminde üzülmek doğal bir şey. Karşılıklı dolu dizgin bir aşk zamanla küllenmişse insan güzel günleri hatırlayarak hüzünlenebilir, kurulan onca hayal boşa gitmiştir. Ama nihayetinde o ilişki doğru olsaydı zaten bitmezdi. Bunun için dert etmeye gerek yok.
Maalesef hayaller birer birer yıkılıyor en son ayrıldığım sevgilim söylemişti bana aynen şu cümle Benim tüm hayallerim seninleydi birer birer yıkıldilar hepsi Gercekten xok üzgünüm ama bunu yapmak zorundaydık ikimizde biliyoruz
Bittiğine şükredip iki rekat şükür namazı kılmalı. Üzülme falan kenara koyulsun, inan olmuyorsa sebebi var hayırlı değilmiş. Biz şer sanıyoruz ama hayrın en büyüklerinden çıkıyor.
İlişkiye başlarken yıkılacak hayalleri hesaplayamıyor tabi insan o yüzden artık ilişkiyi bütünüyle kabul edebileceğin insanı beklemek en doğrusu tecrübe böyle bir şey napalım.
Bitmesine üzülüyor insan yoksa hayaller umrumda bile değil 🤷♂️
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Kadınlar biten hiçbir ilişkilerine üzülmezler, her an üzerine atlayacakları yeni aygırlar bulabilecekleri için umurlarında olmaz. Olan erkeğin yıkılan hayallerine olur...
Üzülmemeli kimse bence güzel anı olarak hatırlanmalı her şey bırakılan yerde kalmalı ve daha güzel anılar biriktirmek umuduyla kendi yoluna bakmalı insan