Bazen aşkın hiç uğramayacağını düşünüyorum sizde de aynısı oluyor mu?

Geçmişte her ne kadar hayatıma giren olsa da insanların gitgide yabancılaştığı ve yalnızlaştığına şahit oluyorum. Güven konusunun içi tüketilmiş. Tanıştığın insanın leş çıkma olasılığı da yüksek seviyede olunca yalnızlık kapını çalıyor..

Bu saatte bunları düşünmek..

Aslında bu yüzdendir üşümek..

Bazen aşkın hiç uğramayacağını düşünüyorum sizde de aynısı oluyor mu?
Cevapla