Bazen aşkı hiç bulamayacakmışım hissi geliyor, size de oluyor mu?

Bu konuda aslında endişem yok. Zamanı gelince nasipse olur zaten diyorum içim rahat ama bazen de yalnızlık o kadar kendini belli ediyor ki lan acaba aşk beni hiç bulmayacak mı hissine kapılıyorum. Çünkü çevreme bakıyorum benden küçükler bile aşkı çoktan bulmuş. Hiç bulamaz dediklerim bile bulmuş.

Bazen aşkı hiç bulamayacakmışım hissi geliyor, size de oluyor mu?
Cevapla