Kişilik & Karakter Hiç sevilmeyeceğinizi düşündüğünüz zamanlar oluyor mu? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Değersizlik algım çok yüksek, hiç sevilmeyecekmişim gibi hissediyorum. Kendimi fiziki açıdan beğendiğimi de söyleyemem. Sizin de benim gibi hissettiğiniz oluyor mu? Hiç sevilmeyeceğinizi düşündüğünüz zamanlar oluyor mu? Cevapla Sevgi Soruları Fizik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Profondità Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Önceden arada düşerdi aklıma, şimdiyse sevilmek pekte bir anlam ifade etmiyor benim için. Ha sevilmişim, ha sevilmemişim üstünde durmuyorum. 1 0 Yorumla
ak3ar1 Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 78% +1 yıl Ben kendimi seviyorum seven sever sevmeyen sevmez çokta bipimde diyorum. 1 0 Yorumla
penséespositives Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Birileri tarafından sevilmeye ihtiyacı olan biri değilim. Dolayısıyla düşünmüyorum 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Hayır, kendimi ben seviyorum en başta.Elbette belirli kişiler sevmeyebilir, onlar da kimin umurunda. 1 0 Yorumla
DogukanRedlion Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Zamanında öyleydim şimdi basıyorum küfürü seveninde sevilenin de diye devam ediyorum hayata 1 0 Yorumla
Mertizm2834 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Dönem dönem oluyor sonra geciyor sonra yine oluyor 1 0 Yorumla
ByCıLız Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 24,2b cevap paylaştı. Ben zaten sevilmiyorum alıştım artık 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Evde kalicagina inaniyormusun 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Evde kalmak derken ne demek istediniz? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yani yas gecince evlemememek yalniz kalmak😀 Yorumla Soran +1 yıl Soru ile ilgisi nedir? Bilmiyorum öyle düşünmedim ama olabilir de. Nasip. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl He nasip aynen aynen beni hatirla demisti dersin😀 Yorumla Soran +1 yıl Ne demek istiyorsunuz? Evde kalmak tabiri nahoş bir tabir zaten. Evlenmezsem de kısmet değilmiş yani ne yapabilirim? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Peki😃 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Önceden arada düşerdi aklıma, şimdiyse sevilmek pekte bir anlam ifade etmiyor benim için. Ha sevilmişim, ha sevilmemişim üstünde durmuyorum.
Ben kendimi seviyorum seven sever sevmeyen sevmez çokta bipimde diyorum.
Birileri tarafından sevilmeye ihtiyacı olan biri değilim. Dolayısıyla düşünmüyorum
Hayır, kendimi ben seviyorum en başta.
Elbette belirli kişiler sevmeyebilir, onlar da kimin umurunda.
Zamanında öyleydim şimdi basıyorum küfürü seveninde sevilenin de diye devam ediyorum hayata
Nadir artık aştım bunları
Dönem dönem oluyor sonra geciyor sonra yine oluyor
Ben zaten sevilmiyorum alıştım artık
Evde kalicagina inaniyormusun
Evde kalmak derken ne demek istediniz?
Yani yas gecince evlemememek yalniz kalmak😀
Soru ile ilgisi nedir?
Bilmiyorum öyle düşünmedim ama olabilir de. Nasip.
He nasip aynen aynen beni hatirla demisti dersin😀
Ne demek istiyorsunuz? Evde kalmak tabiri nahoş bir tabir zaten.
Evlenmezsem de kısmet değilmiş yani ne yapabilirim?
Peki😃
Her gün oluyor sen ne diyorsun
Eskidendi
Çok oldu.
Sevilmiycem zaten