Selamlarr selamlar...
Evet hiç böyle bir düşünceye kapıldığınız oldu mu? Benim oluyor mesela 😄


Selamlarr selamlar...
Evet hiç böyle bir düşünceye kapıldığınız oldu mu? Benim oluyor mesela 😄


Kalbi açan ya da kapatan allahtır. İnsan bedeninde zihinle , istekle komutla yönetilemeyen kontrol edilemeyen tek kaslı organdır kalp. O yüzden bu laflar boş geliyor bana. Zamanın da defalarca dedim artık uzun bir süre kimseyi sevmeyeceğim diye... ama artık demiyorum. Hayat bana ne getirirse onu yaşayacağım. Kaderimiz güzel olsun yeter ki 😊
Muhakkak olmuştur. İnsan bazen aşkın onu bulamayacağını düşünüyor. Özellikle bir ilişkiden yeni çıktığında bir daha kimseyi onu sevebileceğin gibi sevmeyeceğini falan düşünüyorsun.
Aşktan korkuyorum galiba
Hem de çok geliyor
Cevap
5Cevap
Yok gelmiyor ben aşık olmayı, sevmeyi seviyorum :D dedim ki olabilir
Amin amin cümlemiz olalım. Aşka küsülmez. Herkes sevsin sevilsin 😃
Gelmiyor, insan yaşadığı sürece aşk hep vardır.
Ahahha evet 😃😌
Evet çoktan düşünüyorum zaten. aşkı hiç yaşamamış biri olarak artık yaşayamayacağımı biliyorum
Öyle aklıma geliyor değil, biliyorum zaten direkt olmam diyorum. Aşk ne yenilebiliyo mu jjzjs
Sevip alamayanun oyyyu yureğini buz bağlar yureğiniiii buz.😬
Aklıma öyle şeyler gelmiyor. Ben zaten aşka aşığım, sevgiyi seviyorum.
Ve neden bilmiyorum bir gün o aradığım kişi karşıma çıkacak gibi hissediyorum. Rabbim hayırlısını versin 😇
Var biri bende diyodum artik karsima iyi birisi çikmaz diye ama birden çiktii her sey birden oluyo hiç beklemedigim anda 😇😇darisi size insallah
Ben zaten olamıyorum kapattık bu tür hislere kendimizi😂
Böyle değil de tersini düşünüyorum. Yani beni seven olmayacak djdj
ortalama 4 saniye goz goze geldigim birine hemen tutulma ozelligim oldugu icin pek asiik olacagimi dusunmuyorum
Gelmiyor cunku asik oldugum adamla evlendim 🥰
Hiçbir zaman sevip aşık olacağıma inanmıyorum hiç bir zaman sevilip aşık olucaklarına inanmıyorum
Aşk ne demek bilen var mi
Yoo niye olmiyim
Yanlızlik kaderimiz olmus
şu an öyle hissediyorum
Evet bir daha olamicam bu geliyor
Aklıma gelmiyor. Yaşıyorum ve memnunum
Çok oldu
Bazen
Geliyor evet
Öyle zaten.
Hayırlısı derim. 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?