Artık sosyal medyada para vermeyen erkekle konuşmayacağım. Öyle olması gerek değil mi?

Zengin olmayan erkekler üzerine alınmasın onları hariç tutuyorum lütfen yoruma gelip havlamasınlar. Bi erkekle konuştum günlerce ya da 1 ay. Boş konuşma oluyor hiç hediye almadıysa. Karı gibi konuşmuş oluyor sadece.
Artık sosyal medyada para vermeyen erkekle konuşmayacağım. Öyle olması gerek değil mi?
Cevapla